Luni-Vineri 10:00 - 19:00

Returnarea produselor - PROstore

Returul Produselor:
 
  •    Returul produselor se supune Ordonantei nr.34/2014: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv in termen de 14 zile de la primirea produsului.

  •  Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat preferata de client respectand pasii mai sus mentionati. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

  •    Se completeza formularul de retragere din contract si se trimite la adresa retur[at]prostore.ro. Formularul de retragere din contract il gasiti aici.
  •     Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, accesoriile si consumabilele aferente, adica acestea sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum, softul sa nu fi fost modificat sau adaugate noi softuri. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
  • Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor.

  • Denuntarea de contract se face numai in scris. Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clientilor prin curierat rapid, comenzile care au fost ridicate de la sediul nostru sau livrate de firma noastra direct la clienti prin intermediul personalului propriu nu sunt considerate comert la distanta, intrucat pot fi vizualizate, verificate si acceptate personal, ca si corespunzatoare cu scopul si nevoile clientului.
  • Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

  • Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
  • Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate; cutia nedeschisa; cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:
  1. Licente Software;
  2. Licentele OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
  3. Consumabile (Cartuse imprimanta, Riboane, Acumulatori, e.t.c.);
  4. Extensii de garantie; Produse care au fost livrate electronic (licente antivirus, aplicatii software, jocuri, e.t.c. livrate     prin link de download, cheie de activare, e.t.c.);
  5. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii si de igiena personala (Casti, produse de ingrijire personala s.a.);
  6. Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
  7. Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  8. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (Ex: Servere non standard);
  9. Produse de bucatarie daca nu sunt sigilate (tacamuri, produse de servit, e.t.c.);
  10. Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzura sau desigilate (masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti de bucatarie, storcatoare de fructe-legume, mixere si blendere, expresoare, rasnite, masini de gatit, fiare de calcat care au fost incarcate cu apa);
  11. Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.
  12. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
  13. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
  • Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre componentele achizitionate de pe acest site si cele pe care le detineti sau urmeaza sa le achizitionati din alte surse, precum si erorile clientilor in alegerea sau identificarea a produselor sau codurilor pe site nu fac obiectul responsabilitatii S.C. Pronet Computers Comimprest SRL
 
Produsele primite defecte:
 
  •   In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional cu condita notificarii in scris in termen de 48 de ore de la primirea produsului sau prezentarea cu acesta la sediul nostru.
  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 26.02.2019